سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقای ضرغامی لطفا کات !

سه شنبه 86 مرداد 2 ساعت 10:8 عصر

1: دلم به حال این خط مقدم طفلی می سوزه! تو همین تعداد کم پستهاش این سومین پسته که ...
این  موضوع  هشدار  برای ما که مطلبمون تکرار داره نیست! هشداریه برای صدا و سیما! افتضاح پشت افتضاح!  امام خمینی (ره) گفتن که دانشگاه عمومیه تلویزیون..نگو اینا دارن درس تمدن میدن به ما!!!!

2 : جالبه! برو بر بشینیم که یه نفر با همچون قیافه ای بیاد و جلوی چشم همه مون به طرح و شخصی توهین کنه که ملت همه ازش حمایت کردن (همه به جز مورد داراش!!!!) ... 

                

جای بسی خوشحالیه که قسمت دومش هم پخش شد! و به حول و قوه ی الهی حکایت همچنان باقیست! از اول تابستون که شروع کرد هرچی ضد انتقلاب مامانی تر از خودش بود اورد تو برنامه هنوز ماه اول نرفته کشید به اینجا و... خدا به خیر کند ادامه داره انگار دارن یه جور دهن کجی می کنن ، مردم زنگ زدن به 197 اعتراض کردن جواب این همه اعتراض اینه که مدیرگروه اجتماعی شبکه ی سوم بیاد بگه به مجری تذکر دادیم ان شاء الله به راه راست هدایت بشه !!!

3 : من موندم صدا و سیما با اون مجری های اتو کشیدش که مدام تو برنامه ها اعلام می کنن " هر چی مخاطب بگه همونه " حالا که این مخاطب ها مدتیه که دارن فریاد می زنن که یه خونه تکونی اساسی باید تو صدا و سیما بشه چرا ترتیب اثر داده نمی شه ؟! یادم نبود مخاطب فقط برای این خوبه که امار sms برنامه ها رو بالا ببره !!!

4 . حکایت این پیام های بازرگانی صدا وسیماست از یک طرف کارشناس های تغذیه میگن هله هوله نخورید از طرف دیگه دقیقه های پیام های بازرگانی هر روز بیشتر میشه خب می دونید که صدا و سیما بودجه نداره !!! باید پول این سریال های عاشقانه و پر از تجملاتش رو تهیه کنه !!!

5: انتقاد به صدا و سیما فقط حرف ما نیست . رهبرمون ، ایت الله مکارم شیرازی به علاوه اون کارشناس هایی که با اقای ضرغامی جلسه داشتن  و ...

6 :حالا دیگه ماجرای  صدا و سیما داره تبدیل میشه به یک سریال نود قسمتی سریالی که خیلی طولانی شده و کارگردانش کسی نیست جز اقای ضرغامی .

 آقای ضرغامی لطفا کات !

 این نوشته دستپخت مشترک صبا و اسماء بود .
پی نوشت : بررسی گفتگوی شبکه 3 با سردار رادان


نوشته شده توسط : اسما

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بسم الله
[عناوین آرشیوشده]