سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینها منافقند

سه شنبه 86 مرداد 16 ساعت 5:29 عصر
شهید سپهبد صیاد شیرازی در خاطرات خود در موردعملیات مرصاد میگوید: به خلبان ها گفتم به منافقین حمله کنید و شروع کنید به زدن . خلبان های دو تا کبری رفتند به طرف ستون ، دیدم هر دویشان بر گشتند من یک دفعه داد و بیدادم بلند شد گفتم چرا برگشتید ؟ گفتند : ما رفتیم جلو دیدیم اینها همه خودی اند چرا بزنیم اینها رو ؟ خب اینها ایرانی بودند دیگه مشخص بود که ظاهرا مثل خودی ها بودند ! و من هر چه سعی داشتم به انها بفهمانم که اینها منافقند گفتند نه ! خودی را بزنیم برای ما مسئله دارد ! سرانجام  منافقین  مثل اینکه زیاد هم وارد نبودند یک گلوله به طرف ما شلیک کردند گلوله پنجاه متری ما که به زمین خورد چون مشخص شد که اینها خودی نیستند گفتم دیدید خودی ها را ؟ خلبان ها گفتند به علی قسم الان حسابشان را می رسیم .
این مستندات را می خواندم  و درست بعد از ان برخوردم به سوابق شخصی به نام محمد. ع چه کارنامه ی سیاهی :
1- چندی پیش شایعاتی درباره سلامتی رهبر انقلاب اسلامی منتشر شد.این شایعات از سوی مایکل لدین چهره ضد ایرانی و جنگ طلب نومحافظه کاران آمریکایی شروع شد اما برخی منابع خبری مرکز این شایعات را کمیته ای مخفی موسوم به کمیته X معرفی کردند. آنان همچنین بخش رسانه ای این کمیته را به محمد ع عضو شورای مرکزی حزب کارگزارن سازندگی معرفی می کردند.آنان معتقدند جلسه ای که ع با خبرنگاران رسانه های خارجی که مقیم تهران هستند، سبب رواج گسترده این شایعه در رسانه های خارجی شده است.
2- محمد ع یکی دیگر از اعضای باند سید مهدی هاشمی در دهه 50 و 60 بود که علت عدم بازداشت و بازجویی از وی در دهه60 را نفوذ رئیس وقت مجلس در این پرونده می دانند. وی که در اصفهان سابقه فعالیت های مضر سیاسی منجر به عملیات های تروریستی و حتی ترورهای فیزیکی را داشت، بعد ها به ریاست حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی رسید.
بسیاری معتقدند که واسطه روابط سید مهدی هاشمی و منافقین که مورد حساسیت شدید امام قرار داشت، یکی از اقوام ع بوده است.
3-محمد ع در دوران وزارت کشوری عبدالله نوری( سالهای 68 تا 72 ) مدیر کل سیاسی شد و به واسطه ارتباطات نزدیک با رئیس جمهور وقت و همکاری با غلامحسین کرباسچی به انتشار روزنامه چهار رنگ همشهری پرداخت.
وی همچنین از اعضای هیات موسس و شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شد. ع پس از دوم خرداد به وزارت نفت رفت و در بخش فروش خارجی مشغول شد و این چنین عهده دار بخش رسانه های نفتی شد!
ع پس از اخراج از روزنامه همشهری روزنامه شرق را اجاره کرد و رئیس شورای سیاست گذاری آن شد. وی می گوید: در عرض دو سال 25 میلیارد تومان خرج روزنامه شرق کرده است. یعنی هر ماه بیش از یک میلیارد تومان!
4- اما آن چه چهره ع را به عنوان یک عنصر ضد امنیتی مشهور کرده است، روابط سیاسی خواهر وی زهره ع است .
زهره ع از اعضای ارشد گروهک منافقین بوده که و تشکیلات نظامی این سازمان را رهبری می کند
و...
بعد از خواندن این مطالب به این نتیجه رسیدم که حتما تا امروز این محمد. ع از ایران متواری شده که چشمم افتاد به بالای صفحه که نوشته بود سوابق محمد عطریانفر ! 

 و هنوز صدای شهید صیاد شیرازی در دل تاریخ دارد به گوش می رسد اینها ظاهرا مثل خودی ها هستند اینها منافقند .

نوشته شده توسط : اسما

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بسم الله
[عناوین آرشیوشده]