سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش یک فلسفه ی مهم!!!

شنبه 86 تیر 16 ساعت 11:10 عصر

هوالحق
سلام


 پست اولمه نه؟ ای ول!!
بنابراین به میمنت و مبارکی این پست اول می خوام فلسفه ای که جدیدا از بعضی ها یاد گرفتم رو عرض کنم!
برای اموختن این فلسفه هم دوره های خارجی (امریکایی، اسرائیلی، اروپایی و ..) هست و هم دوره های داخلی که البته به حول و قوه ی الهی جفت دوره ها رو تا حدودی کشیدم (یعنی کش رفتم که چی هستن!)
اصل این فلسفه اینه: چون کم آوردی بکش!
بر اساس این قضیه !! وقتی یه قوم و قبیله ای مث اسرائیلی ها جلوی فلسطینی ها کم میارن ، باید اونا رو بکشن! یا وقتی امریکا در برابر ایران کم آورد و می آورد اگه دستش به ایرانی ها برسه اونا رو میکشه ( ریگی می فرسته... موشکش اشتباهی می افته این ور وحالا دیگه!!!) اگه هم دستش نرسه بالاخره یکی رو می کشه دیگه!!!
مهم اینه که چون کم آورده پس باید بکشه!!!
اما در نوع داخلی چون اوضاع کمی خطرناکه حسن می باشد! و خب درجه ی شرارت و دشمنی بنا به مصالح امنیتی برای مقلدان این فلسفه کمتره!!، شاخه ای از این فلسفه رو می بینیم به این صورت:
 چون کم آوردی تخریب کن!!!
گرفتین که چی شد؟؟! او جحضور این فلسفه در همین سالهای اخیر رو بذارین مثال بیارم که درکش کنین خب؟ گمونم....امممم. آره دیگه  همین سوم تیر 84!! اره خودشه ، یکی از اون حضورهای مشتی این فلسفه بودها!!

البته برای اجرای این فلسفه (همین تخریبیه) حقیقت جرز لای در هم نخواهد بود!!! باید یه چیزی بپرونی و روغنش رو ده وجب ده وجب زیاد کنی!! بعد هم  حالشو ببری! در انتها هم اگه حال گیری شدی بزن خودتو به کوچه ی علی چپول تا ان شاالله آش بعدی!!!

شنیدم که شایعه سازان قدر !! بورسیه ی آموختن دوره های این فلسفه شده اند از توسط (!!) : یو. اس- م.ا و ...
داشتن «رو» به مقدار زیاد زیاد !! از مهم ترین فاکتورهای یادگرفتن این فلسفه اس!

تا مدیر وبلاگ  برگه ترخیص دائممو به دلیل پست طولانی صادر نکرده اینم بگم که یه لیست هم دستم اومد از شاگردان برتر این فلسفه، اسم هایی که برام آشنا بودن:
Marhoom Sharon!  Jurj dabelviu bosh! Kandi.l . rais! مسعود رجوی! الصدام الحسین التکریتی! مریم رجوی! رضا پدر ممد رضا و ممدرضا فرزند رضا پهلوی و ...
اووووووه خیلی ها بودن..تازه اینا که در دسترس ما نیستن... چندین تا اسم دیدم که تو فلسفه تخریبی تو همین دو سال اخیر ممتاز شدن: آقای م ! آقای ن! آقای (...) اسمشو نمتونم بگم!، آقایان : خ و ک! و خانوم الف و...

نتیجه می گیریم! این اولین وآخرین پست من بود چون مدیر وبلاگ صد در صد بابت طولانی شدن مطلبم منو انداخته بیرون!!! از نگاه چپ یاران هویداس حقیقت!!

التماس دعا

فردا نوشت! ف.ن: شنیدم از منابع اطلاعاتی که مطلبمان گیج و گنگ بوده و برخی یاران خیره  مانده اند در مطلب! و بعد فحشی نثار کرده اند و رفته اند.(اینو خودم گفتم!)...الا یاران گرامی! اگه کسی جایی تو مطلب گیری دید چون ایراد از فرستنده است پیغام خصوصی ایی چیزی بده رک و راست براش تعریف کنم! خب؟ ای ول! راستی امشب وبلاگ به روز می گردد! امشب اسماء؟ فردا شب؟! ها؟ اصن بی خیال هر وقت به روز شد خبرتون می کنیم!


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بسم الله
[عناوین آرشیوشده]