سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دولت اسلامی جدی تر وارد جبهه اطلاع رسانی شود

پنج شنبه 86 مرداد 11 ساعت 3:39 عصر
قرار بود یه مطلب دیگه بنویسم ولی نمی دونم چرا ترجیح دادم این نوشته رو بنویسم شاید به خاطر حرف های رئیس جمهور بود که دیشب از تلویزیون پخش می شد . اقای احمدی نژاد اشاره داشتند که دولت وقت خود را صرف پاسخگویی به مخالفان نمی کند راستش واقعا این وضعیت روابط عمومی دولت نگران کننده است و باید یه فکری به حالش بشه .
من از شهر خودم میگم ازبندر انزلی ، شهر به این کوچیکی جایی شده برای انواع و اقسام باندها و گروها تا نظر خودشونو به مردم دیکته کنن و چیزی که از همه ناراحت کننده تره اینه که یکی از مساجد شهر ما تبدیل شده به مکانی برای این اقایان اصلاح طلب که معمولا بعد از اقامه ی نماز،نمازگزاران که اکثرا از نیت متولیان مسجد خبر ندارند پای صحبت اونها می شینند و با هم در مورد موضوعات روز اطلاعات رد و بدل می کنند و این اقایان اصلاح طلب زحمت می کشند و اطلاعات غلط به مردم می دهند این اقایان به هیچ کس رحم نمی کنند حتی به ولایت فقیه هم توهین می کنند .
جوانان در این مسجد دور هم جمع می شوند و اس ام اس ها و شعارهایی بر ضد دولت می سازند و خودشان هم انها را پخش می کنند موضوعی که این جا مطرح است دیدم افرادی را که قبلا جزء حامیان نظام جمهوری اسلامی و دولت بودند اما با چند مرتبه نماز خواندن در این مسجد 180 درجه تغییر موضع دادند و کارشان به جایی رسیده که ولایت فقیه را زیر سوال می برند!!!
خوب می دونم که در مقابل این شرایط ما هم وظایفمون سنگین تر میشه ، ما و بقیه ی افراد دلسوز تمام سعی خودمونو می کنیم ولی به نظرم این کافی نیست و دولت اسلامی  باید جدی تر وارد جبهه اطلاع رسانی شود .

نوشته شده توسط : اسما

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بسم الله
[عناوین آرشیوشده]