سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صهیونیزم در پوشش وهابیت

پنج شنبه 86 مرداد 18 ساعت 3:52 عصر

روزهایی که در مکه بودم غیر از دفعات مکرری که به دست وهابی ها و شرطه ها ازار و اذیت شدیم یکی دو باری هم اصلا به ما توجهی نکردن و حتی ما تفتیش بدنی هم نشدیم دلیلش هم این بود که یک شیعه ی دیگر (ترجیحا ایرانی) را پیدا کرده بودند که اذیتش کنند !!! ترفندهایی که سعودی ها برای اذیت زائران ایرانی در ساعات خاص و معمولا در محل های خلوت به کار می گیرند کم نیست به طور مثال در نخستین ساعات روز و در اماکن مقدسی مثل قبرستان بقیع که مورد توجه زیاد زائران ایرانی است ، عده ای از ماموران سعودی با نزدیک شدن به زائران ، خود را محکم به بدن آنان می زنند و سپس با جملاتی عربی از زائر می پرسند" مرحبا انت من اخواننا شیعه و انت تحب رسول الله و ..." آیا شما از برادران شیعه ما و از دوستداران رسول خدا هستید؟ در چنین حالی به محض اینکه زائر ، شیعه بودن خود را تائید کند ماموران سعودی با راه انداختن داد و فریادهای از پیش تمرین شده ، به دروغ مدعی می شوند که زائران شیعه به خلفای اول و دوم و سوم فحاشی کرده اند. ماموران سعودی سپس با استناد به روایتی از رسول خدا (ص) که تهمت و صب اصحابشان را منع فرموده بودند ، به جو سازی پرداخته و نهایتا زائران ایرانی را به اتهام فحاشی به صحابه رسول خدا دستگیر می کنند.
این ازار و اذیت ها در حالی افزایش پیدا می کند که پس از پایان جنگ 33 روزه و سرافکندگی عربستان در برابر مقاومت حزب الله لبنان و اعتماد به نفس شیعیان که 15درصد جمعیت عربستان را تشکیل می دهند، سختگیری به زائران شیعه ایرانی شدت گرفته است.
ریشه ی تمام این ازار و اذیت ها را می توان در غده ای به اسم وهابیت جستجو کرد چرا که تمامی برخوردهای صورت گرفته با شیعیان ایرانی و عراقی از سوی عوامل وزارت امربه معروف و نهی از منکر صورت می پذیرد که زیر نظر علمای وهابی قرار دارد .
 نام جد یهودی خاندان آل سعود که خود را به مسلمانی زد ، مردخای بن ابراهیم بن موسی از یهودیان بصره بود . در دهه 1960 برنامه ای با عنوان « یهودیت ال سعود » از رسانه هایی مثل رادیو صدای عرب و رادیوی انقلاب یمنی در صنعا پخش میشد ملک فیصل در این برنامه با نوعی افتخار تلاش می کرد تا این موضوع را ثابت کند البته او مسیر بازگشت به اسلام را نیز با تزویر حفظ میکرد فیصل می گفت : ما و یهود پسر عمو هستیم ، لذا راضی نشدیم آنگونه که برخی می خواستند آنها را در دریا غرق کنیم، علاوه بر آن از نظر سرزمینی  هم با یکدیگر مشترکیم. سرزمین ما محل شکل گیری یهودیت نخستین است که از آنجا یهود به سراسر جهان گسترش یافت.»
فرقه وهابیت معتقد به بازنگری در دین و پاک کردن ان از بدعت ها و حاکم کردن توحید واقعی است وهابی ها می گویند: «بسیاری از این اعمالی که شما درباره پیامبر (صلی الله علیه و آله) انجام می دهید، عبادت پیامبر (صلی الله علیه و آله) و یا امام است و نتیجه آن شرک در عبادت است.» (آیین وهابیت، ص 208) جمود فکری از اصلی ترین مشکلات وهابیون افراطی است که تنها به 6 – 5 آیه قرآن پرداخته و بقیه را رها کرده اند. به عنوان نمونه وهابیت که بوسیدن ضریح ائمه اطهار (علیهم السلام) را شرک می دانند خاطر نشان ساخت: همین افراد، بوسیدن «حجر الاسود» را استثنا و از سنت می دانند؛ در حالی که در شرک استثنا وجود ندارد .
 در همه ی این موارد و مخصوصا درباره ی فتاوای وهابیان مبنی برانهدام مراقد امامان شیعه علیه اسلام دولت عربستان نمی توانست شانه خالی کند زیرا این مفتیان از دولت حقوق می گیرند و دولت می توانست با قطع حقوقشان آنها را مجازات کند .  به نظر می رسد دولت عربستان با چنین اعمالی سعی در جلب توجه بیش از پیش آمریکا دارد. البته این فتاوا با هوشیاری علمای اسلام خنثی شد. جدیدترین سندی که در اختیار دولت عراق قرار گرفته نشان می دهد که عربستان هر ماه به گروهک منافقین مبلغ سی ملیون دلار کمک مالی می کرد !!! فاضل الشویلی مشاور امنیت ملی عراق گفت : بیش از پنجاه درصد از مجریان عملیات انتحاری در این کشور عربستانی هستند و عربستان به طور مخفیانه و علنی پذیرای تروریست هاست و بیشتر قربانیان و شهدای عملیات تروریستی در عراق به وسیله عناصر انتحاری عربستان و با حمایت مالی خاندان ال سعود کشته شده اند .

تمام این توطئه ها پرده ازصهیونیستی بودن ان برداشت جنگ صهیونیست در پوشش وهابیت هر روز ابعاد تازه ای به خود میگیرد .

این پست به قلم مشترک صبا و اسما نوشته شد*


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بسم الله
[عناوین آرشیوشده]